ADVIEZEN
ALGEMEEN
Adviesbureau Heijnen richt zich met name op particulieren en kleine ondernemingen incl. kleine BV's. De adviezen hebben in hoofdzaak betrekking op financiële aangelegenheden, waarbij nooit producten (programma’s, verzekeringen, hypotheken) worden verkocht, maar alléén worden beoordeeld. Met een lage kostenstructuur wordt getracht de toegang tot een advies laagdrempelig te houden. Belastingaangiften voor particulieren met inbegrip van nacontrole c.q. nazorg geschieden meestal tegen een vaste prijs. Derhalve geen onverwachte bijkomende kosten. Jij als persoon staat centraal, waarbij het persoonlijk contact erg belangrijk is, inclusief de uitleg van een advies of een belastingaangifte. Je kunt een afspraak maken bij je thuis of bij mij op kantoor. Ondanks het lage tarief is hier geen sprake van bulkproduktie, zoals wel eens wordt geïnsinueerd.
Adviesbureau Heijnen maakt gebruik van de financiële software van Bedrijfs Automatiserings Centrum BAC: http://www.b-a-c.nl/boekhouding.html en de fiscale software van Tecknow: http://www.tecknow.tax
ADMINISTRATIE
Inrichten en opzetten van (financiële) administraties voor kleine ondernemingen. Uitbesteding van (een deel van) de administratie behoort eveneens tot de mogelijkheden. Click hier voor de van toepassing zijnde algemene voorwaarden.
BELASTINGEN
Hulp bij en / of het verzorgen van belastingenaangiften w.o. inkomstenbelasting, erf- en schenkbelasting, omzetbelasting, belastingtoeslagen, vennootschapsbelasting, etc. Informeer naar de vaste prijzen voor particulieren of click hier. Afhankelijk van de situatie kunnen afwijkende tarieven overeen gekomen worden. Fiscale begeleiding bij alle belangrijke beslissingen in uw leven.
FINANCIËLE PLANNING
Adviezen / hulp inzake eerder stoppen met werken, pensioenen, lijfrentes en banksparen. Budget coaching is eveneens een optie.
HYPOTHEKEN
Adviezen / hulp bij het aangaan van een hypotheek. Welke vorm, de fiscale aspecten en het beoordelen van hypotheekoffertes.
JURIDISCHE KWESTIES
Informatie over waar sta je, wat zijn je mogelijkheden en kansen in een geschil en welke acties moet je ondernemen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een arbeidsconflict, werkeloosheid, arbeidsongeschiktheid, etc.. Beperkt voorbereidende werkzaamheden t.b.v. een juridische procedure.
VERZEKERINGEN
Welke verzekeringen hebt je nodig, wat is het aanbod en waar moet je op letten.
De klant is zelf verantwoordelijk voor de juistheid en volledigheid van de aangeleverde gegevens.
De klant is zelf verantwoordelijk voor de juistheid en volledigheid van de aangeleverde gegevens.